سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کوچه ما (سه شنبه 87/12/27 ساعت 11:37 صبح)

باور کنید من نمیخوام اینجا براتون فقط عکس بذارم، یعنی اصلاً امروز می‏خواستم یه مطلبی از نشریه بهداشت روان و جامعه رو براتون بذارم، ولی خوب صبح که داشتم از جلوی دکّه رد می‏شدم یه‏باره چشمم به یه مجله افتاد که نظرم عوض شد. من نمی‏دونم اینا واقعاً متوجه نیستن که این کارشون زشته و ممکنه براشون دردسرساز بشه؟
نام نشریه: کوچه ما
مدیرمسئول:امید میرسلطانی
شماره و تاریخ: 4- نوروز1388

روی جلد

می‏بینی؟ چاپ دوم! همینجوری سرِدست می‏برن این مجله رو! صفحه 9 هم ببینین:

صفحه9

 تیتر روی جلد رو داشتی؟ زنان، رهبران نادیده گرفته شده! میدونی، قسمت بد موضوع اینه که این نشریه مثلاً می‏خواد از حقوق زن دفاع کنه! خودش زن رو ابزار می‏کنه برای کاسبی، بعد از حقوق خانم‏ها صحبت می‏کنه! البته این تیتر هم یه ابزاره، والا این نشریات خیلی کوچکتر و زردتر از اونی هستم که بخوان وارد مقوله‏های اجتماعی مثل حقوق زنان بشن. من فکر می‏کنم اول از همه فعالان حقوق زن باید به چنین نشریاتی اعتراض کنن که با خانم ها و فعالیت های اجتماعی‏شون اینجوری رفتار می‏کنن!





 
  • بازدیدهای این وبلاگ ?
  • امروز: 9 بازدید
    بازدید دیروز: 1
    کل بازدیدها: 9426 بازدید
  • درباره من
  • اشتراک در خبرنامه
  •